שלום עו"ד ג'ני, הסיפור מתחיל לפני פחות משנה וחצי, הזמנו דוד שמש חדש מהחברה. לפני מס' ימים שכן בא ואמר שיש לנו נזילה בדוד שמש. מיד התקשרתי לחברה על מנת שיבוא טכנאי מטעמם ויבדוק. באו הטכנאים טענו שהדוד מלא אבנית ויש צורך בהחלפת מערכת החשמל. הם החליפו לדוד שמש חדש + התקינו מערכת חשמל חדשה לטענתם, ביקשתי מהמנהל שיאמר לי לפני על מנת שאתן את הסכמתי לאישור העבודה שיעלה לי כסף, הוא לא עשה כך ובסיום ביקש 700 ש"ח, אני שילמתי. ובכתב האחריות אכן רשום שיש שנה אחריות עבור מערכת החשמל. השאלה שלי האם יש קייס להגשת תביעה בבית משפט לתביעות קטנות? והאם יש טעם להביא חוות דעת ממומחה חיצוני? מכיוון שהם לקחו את הדוד הישן ולא ציינו זאת בחשבונית. הספקתי לצלם את המספר הסידורי של הדוד הישן ואת החלודה בו. תודה מראש
אם זה במסגרת האחריות ושינה אחריות עדיין יש לפנות לחברה במידה והניא תתנגד לתקן במסגרת האחריות רק אז להגיש תביעה , אבל צריך להבין קודם האם הנזילה מקורה בשל בעית החשמל כי האחריות ניתנה לגבי מערכת החשמל
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר