שלום. לפני כשנתיים רכשנו מקרר סמסונג ולאחר כמה חודשים החלו תקלות .הראשונה בהן הייתה הופעת בוכות אוויר בציפוי דמוי נירוסטה.בחלוף זמן מתפוצצות ולאחריהן מופיעה קורוזיה.תופעות נוספות המקשות על דימוש תקין כמו הצטברות מים במגירות ועוד.פנינו קודם לחנות שם בוצעה רכישה מרוכזת לכל מוצרי החשמל לבית.הם מסרו דהעבירו ליבואן ומחכים לתדובתם.עברה שנה ועוד ופנינו מספר פעמים לרבות מכתב רשום.נציג היבואן י.שלום מצלנוב ת"א,האשים את אשתי בטיפול שגוי במקרר והתנער מכל אחריות.פנינו שוב ושוב והצעתם היחידה הייתה תיקון תמורת תשלום.סרבנו כמובן.חיפשנו אינפו׳ במרשתת ומצאנו עוד המון מתלוננים לרבות קב׳-נפגעי סמסונג.הצטרפנו העלינו פרטים מלאים ותמונות והקב׳ גדלה 1500 נפגעים בערך.מנהל הקב׳ מר ארז חסון הציע עו"ד ואכן ביום 18042019 הוגשה תב׳יצו׳ בבימש המחוזי ת"א. בשמות התובעים הופיעו 5 מהקב׳ וע"הד . יתר הפרטים נשארו נעלמים וכל פניה ובקשה להסבר לא נענתה לפי שעה האם יתכן שנעשתה הדרה מכוונת של כל הקב׳ פרט לחמישה שמופיעים והאם במקרה זכייה אנחנו הנותרים נזכה לפרורים בה בשעה שעורכי הדין והתובעים הרשומים יקבלו נתחים הגונים. התביעה מחכה לאישור . אנא עזרתכם ללא מעט נפגעים שנותרו התלויים ללא מענה מקצועי מוסמך.תודה לפרטים נוספים שלמה
גם במקרה של תביעה יצוגית לא חייבת כל הקבוצה להופיע לדיון בשביל זה יש את התובעים היצוגיים
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר