אמש הזמנו אני ומשפחתי סושי ממקום שלא אזכיר את שמו, חלק מהמנה לא הגיע כמצופה וכפי שרשום כמנה גדולה, כמו כן הגיע משהו אחר משביקשנו והמחיר ממש לטעמנו לא היה שווה את גודל המנה. לאחר שהתקשרנו למקום ודיברנו על כך בנעימות עם המקום, אמרו שיחזרו אלינו ולא חזרו - את המילה "מצטער" לא שמענו בשיחה כלל. החלטנו לעשות מעשה ולדרג את המקום בגוגל, ורשמנו ביקורת נוקבת ועניינית על הנעשה ועל עוגמת הנפש שחווינו ככלל. אני חוזר ואומר שהביקורת הייתה בשפה נאותה כמובן ללא שום קללות או משהו בהבל פה אחר. בתגובות הוא השתמש במילה "חצוף" "אני זיכיתי אותך" "קיבלת מה שהיית צריכה לקבל בדיוק" כמובן שהכל שקר וכזב! לא קיבלנו שום זיכוי, לא קיבלנו בדיוק מה שהזמנו והשקר הכי גדול זה שאף אחד לא דיבר איתנו בכלל, הוא פשוט רושם תגובות שיקריות. ולא כמצופה ממסעדה שתרשום- "אנו מצטערים, ומה נוכל לעשות כדי לשפר את הנעשה" לאחר שכ-3 בני משפחה חוו דעות בגוגל על המקום, אני חוזר ואומר תגובות ענייניות בלבד ואף דירוג של כוכב אחד ואפילו בלי להגיב - מה שמותר לעשות כמובן. הוא התקשר יום אחרי ואמר שאנחנו עושים לו שיימינג, ואנו נננקוט הליכים משפטיים והדבר הזה יתגלגל .. וכו' מדבריו נשמע קול איום של שליחת תביעה. מה אני צריך לעשות במקרה שכזה? הבן אדם שקרן, אומר שקיבלנו משהו מסוים למרות שלא קיבלנו את מה שהזמנו, הוא מדבר מלוכלך באופן כזה שלא מצופה ממנהל מסעה. מה ניתן לעשות ? זו מילה שלי זו מילה שלי מול שלו.. אני יכול במקרה שכזה לקבל איזה מכתב מאיים מעו"ד ואף תביעה בהמשך? אנחנו לא עשינו שום דבר רע, הזמנו אוכל שלא היה לטעמנו והתקשרנו לברר ללא מענה ולאחר מכן חווינו דעתנו על המסעדה באופן אישי וענייני ללא אף "שיימינג", זה לא שתליטי שלט ורשמתי אל תכנסו לשם , רשמנו בסך הכל שאנחנו לא קיבלנו את מה שהזמנו, המנות היו קטנות לעומת הסכום שמשלמים ואנחנו יותר לא נקנה שם. יש בזה משהו רע? אשמח לדעת. תודה רבה
שלום לך שי, אף שמדובר בביקורת שלילית לעתים יש הגנה בתביעות "שיימינג" שהיא אמת דיברת, בשל העו\בדה כי מדובר על חוויה לא חיובית אשר חווית כשביצעת הזמנה דרך המסעדה הזו. ביקורת כזו לעתים מעוררת כעס אצל מנהלי המסעדות ויש כאלה אשר יודעים לספוג ביקורת קשה ומתקנים את התחושה אצל לקוחות המסעדה ובכך מקווים לשפר את הביקורת השלילית אשר קיבלו לעניין האירוח והאוכל לשהם. אישית מציעה בתגובות שתציין מה החסרונות שלדעתך יש להפנות את תשומת הלב אליהם על ידי מנהלי המסעדה וציין שאם היחס היה הולם היית מוכן לציין תגובה חדשה כי בעל המקום ניסה לתקן את החוויה השלילית . בגדול אל תחרוג מגבולות מה שמותר לציין , ביקורת הינה דבר חיוני על מנת לשפר את השירות ואיכות המזון במסעדות ציין שבחרת להגיב כי יש מה לשפר במסעדה הזו. במידה ותקבל מכתב מעורך דין , מוזמן לפנות אליי אישית לטיפול משפטי.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר