שלום רב, לפני כחודשיים וחצי הזמנתי חדר שינה מהאתר. זה נסחב עד עכשיו, ועדיין לא קיבלתי את מלוא ההזמנה (חדר שינה, וברכישתו מקבלים מזרון למיטה). עד היום לא קיבלתי את המזרון. עם המיטה הם איחרו באספקה קרוב ל-3 שבועות. אני רדפתי טלפונית אחרי הנציגים שאף פעם לא נתנו לי תשובה מדוייקת וכל פעם "מרחו" אותי, זה עוד שבוע ועוד שבוע. אף אחד גם לא טרח להודיע לי שקיים איחור בהזמנה, אלא כל פעם אני הייתי זו שיוצרת קשר. המיטה היא עבור הוריי (כאשר אחד מההורים נכה, ועדיין נאלץ לישון על ספה בסלון). האתר כל הזמן העביר אחריות לספק, שהם לא הודיעו להם. האם יש לי עילה לתבוע ובכמה? עלות החדר שינה 4000 ש"ח. עד היום כבר שילמתי את מרבית הרכישה. תודה רבה! יולי
יולי, שלום
יש לך עילת תביעה, כמובן. עיקר תביעתך הינו בגין עגמת הנפש שנגרמה לכם. אני סבור, בזהירות הראויה, שתביעה ע"ס 3,000 ש"ח לא תיראה מוגזמת בנסיבות העניין.
את תביעתך את רשאית להגיש בבית המשפט לתביעות קטנות.
בהצלחה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר