מטפלת זרה עבדה אצל אבי בן ה- 92 החל מ- 9.14 במשך 3 חודשים עד שהודיעה על עזיבתה. יצרתי קשר עם חברת ההשמה למציאת מחליף/ה והיו אמורים למצוא מחליף בהתאם. מס' ימים לאחר שעזבה נעשה ניסיון עם מטפל מחליף שנראה כי לא מבין מה הוא עושה שם בכלל, התנהל כמו שיכור / מסומם . באותו יום אחה"צ הלך לדרכו. מאז, לא נמצא מחליף לאבי וחברת ההשמה כלל לא ניסו מצידם למצוא מחליף או ליצור עמנו קשר, הקשר היחיד שנוצר היה ביזמתי ומתוך דאגה חמורה לאבי , בן השוהה לבד בביתו. - כאשר כבר קיבלתי מענה הוא היה בסגנון – קשה מאד למצוא מטפלים. - לא הוצעה לנו כל חלופה אחרת. בלית ברירה, לאחר תקופה של 15 יום בהם אבי נותר ללא טיפול צמוד וכחודש מאז שהמטפלת הקודמת הודיעה על עזיבה, נאלצתי לפנות לחברות כח אדם אחרות לחיפוש מטפל. החל מ- 12.14 עובד אצל אבי מטפל מחברת השמה אחרת. פניתי אל חברת ההשמה הראשונה בבקשה לקבל החזר כספים להלן : 1. החלק היחסי מתוך החזר ביטוח רפואי שנתי ששולם דרככם. (פחות 3 חודשים 9.15-11.15) - סה"כ 2,100 ₪ 2. דמי תאגיד ששולמו מראש. 3. החלק היחסי מהעמלה שקיבלו להשמה הכוללת עפ"י החוזה אחריות להחלפת עובד במהלך שנה. (פחות 3 חודשים 9.15-11.15) – סה"כ 1,500 ₪ התשובה שקיבלנו הייתה כי אין לנו זכאות לקבל דמי ההשמה בחזרה, גם לא החלק היחסי. וכי את דמי הביטוח ודמי התאגיד ישיבו אלינו (למותר לציין כי עד היום לא הוחזר אלינו שקל) אודה על התייחסותכם המשפטית לזכאות על דמי ההשמה ולטווח הזמן בו על החברה להשיב את יתרת הכסף. תודה מראש, לימור
שלום,
לצערי מדובר במקרה קצת מורכב לפורום זה, אנא צרי קשר עם משרדינו לקבלת ייעוץ משפטי.
בברכה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר