אני ובן זוגי פתחנו חשבון בנק משותף בחודש נובמבר, כרטיס האשראי היה צריך להגיע בדואר אך לא הגיע. בן זוגי יצר מספר פעמים קשר עם הבנק יהץריע על כך שהכרטיס לא מגיע ואנחנו צריכים איתו. היוםם גילינו שבכרטיס התבצעו חיובים בשלושה מקומות שמעולם לא היינו בהם או שמענו עליהם הבעיות הן כאלה א. מעולם הכרטיס לא הגיע אלינו גם לאחר שהתרענו שכבר מס חודשים אין כרטיס ב. כאשר הכרטיס מגיע בדואר מנסיון עבר צריך לפתוח אותו ע״י זיהוי בטלפון או ע״י פרטים מזהים מה שמעולם לא נעשה על ידינו כי לא הגיע הכרטיס ג. בפניה לחברת האשראי הנציגה אמרה שהיא ריאה שהכרטיס לא נפתח אז איך בוצעו החיובים? איך אין להם מנגנוני הגנה שאם כרטיס לא נפתח ומתבצעים חיובים יש להתריע ללקוח? ד. התראנו יותר מחודשיים לבנק שלא מגיע הכרטיס והם אמרו שיבדקו וישלחן שוב ושוב והחיובים נעשו רק בחודש האחרון האין זו רשלנות? ממש מתוסכלים מפחדים על פרטים אישים שיכול שחשופים עכשיו לא רק בגלל הכסף שחוייב כועסים על העוגמה הנזק יהרשלנות מה ניתן לעשות? תודה
שלום,
אנא צור קשר עם משרדינו לבחון אפשרות של הגשת תביעה בנושא.
בברכה,
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר