שלום, לפני שבוע ושלושה ימים קניתי שמלה אצל מעצבת שמלות כאשר המכירה הייתה על שמלות שהיו בקולקצית השכרה שהושכרו בעבר ב1000 וכעת נמכרו ב500 שח. גיליתי שלשמלה יש פגם וכשפניתי למעצבת לתקן את זה היא אמרה שזה לא אפשרי וזה המצב של השמלה בגלל זה היא נמכרת ככה אז הצעתי להחליף את השמלה וגם לזה היא טענה שאין אפשרות בטענה ש"כל הקודמת זוכה ושרצו את השמלה הזאת עוד הרבה קודם ובגלל שקניתי אותה היא הפסידה" האם יש עילה לתביעה? או שאין מה לעשות בנושא?
שלום,
חסרים לי פרטים רבים על העסקה בכדי להשיב על השאלה האם קיימת עילת תביעה,
בברכה,
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר