קניתי מכונת גילוח דרך חנות אינטנרטית (עסק פה בישראל) שילמתי בפייפאל, המוצר הגיע אליי וכהוצאתי מהאריזה הבחנתי שיש עליו שערות, כלומר שעשה בו שימוש, המוצר נמכר לי כחדש. פניתי לעסק והם הכחישו שיכול להיות דבר כזה לאחר ויכוח הם אמרו שאני אשלח אליהם את המוצר והם ישלחו לי חדש. שילמתי מכספי על שליחת המוצר וכשהגיע חדש שהיה ארוז כחדש גיליתי שגם עליו יש שערות. בשני המקרים צילמתי את מכונת הגילוח. לבסוף פניתי לעסק ודרשתי להחזיר את המוצר ושכספי יוחזר לי. אתמול הגיע אליי תשלום בפיפאך מאותו עסק אך לא על הסכום המלא של המוצר, כיוון שהעבירו אליי תשלום ולא החזר פיפאל חייבו אותי בעמלה על התשלום שהועבר אליי, שוב דיברתי עם העסק והם טוענים כי לא יכולים להעביר החזר כי עבר יותר מ60 יום ושפייפאל גבו את העמלה ולא הם. כרגע אני ממתינה לתושבה מבעל העסק שיחזיר לי לי את הסכום המלא לחשבון הבנק שלי. האם גם אם וכש יוחזר אליי הסכום המלא קיימת עילה לתבוע את אותו עסק? אשמח לעזרה וחוות דעת בעניין.
שלום,
לחוות דעת משפטית את מוזמנת לפנות למשרדינו.
בברכה,
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר