תודה על המענה. האם קיימת בכל זאת עילה לפנות/לתבוע חברת תרופות פרטית שלא העניקה שירות לקוחות בקו החינמי שלה ללקוח פרטי שרכש תרופה שהיא מייבאת, כאשר נאמר לי במפורש שהם נותנים בשעות הערב שירות לקוחות רק לגוף רפואי/עיסקי? עוגמת נפש? עילה אחרת? תודה מראש
שלום,
על פניו נראה כי אין עילה ממשית לתביעה.
בברכה,
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר