שלום רב, אתמול אבי שאינו מודע למעשיו עקב מצב רפואי - דימנסיה (אחרי שני אירועים מוחיים), נכנס לחנות ורכש יהלומים ותכשיטים בשווי 18,000 שקלים. המוכר מסרב לבטל את מלוא העיסקה (רק את חלקה), ולהשאיר אצלו 8,000 ש"ח! בטענה ש: לא ידע שאבי בעל מוגבלות. אבל עכשיו הוא יודע! מה עלינו לעשות? איך להילחם במוכר חסר האנושיות הזה?
שלום,
יש לבטל עסקה בהתאם לקבוע בתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה).
בברכה,
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר