שלום רב, מה ניתן לעשות לאותו נציג שצועק, מדבר יחד עם הלקוח ולא מקשיב לו, חוזר ושואל אותם שאלות כמה פעמים שכבר הלקוח ענה עליהם, מתחצף בכל פעם אפשרית ובסוף גם לא מעביר שיחה למנהל כי מנהל מקבל רק פקסים... ומוסר מספר פקס על פי בקשת לקוח. יש שיחה מוקלטת מצד הלקוח בה שומעים את כל הדברים הנ:"ל. מה ניתן לעשות בעניין? תודה
שלום,
עד כמה שאני מתרשם העניין הוא שירותי צרכני ולא משפטי.
בברכה,
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר