בתאריך ה-19/7 ישבתי לעשות סדר בחשבוניות שונות, להפתעתי גיליתי כי אני מחויבת פעמיים בחברת נטוויז'ן, ספק אינטרנט, חזרתי אחורה בחודשים וגילית שהחיוב חוזר כעשרים חודשים אחורה, פניתי אל החברה טלפונית, בתחילה התקשה הנציג לתת לי מענה ואז הבין שבעצם החיוב הוא כפול פעם אחת על שם בעלי ופעם אחת על שמי דרך אותו כרטיס אשראי, כמובן שכעסתי וביקשתי לדעת כיצד זה קרה, הנציג אמר שעליו להאזין לשיחה וכך ידע מה התרחש, המתנתי שבוע, הנציג כמובן לא חזר אלי, התקשרתי שוב ושוחחתי עם נציגה אחרת שגם היא לא ידעה לתת לי מענה כיוון שלטענתה ההוראה ניתנה לפני כ-20 חודשים ואין כבר תיעוד של אותה השיחה, לאחר התייעצות עם מנהל המוקד הם היו מוכנים לבוא לקראתי ולזכות אותי בחודשיים במקום ב-20 חודשים בהם חויבתי כפול. חשוב לי לציין שהחיובים נעשו דרך כרטיס האשראי שלי וחשבון בנק שלי שבעלי אינו שותף בו מה עליי לעשות??
שלום,
אני מציע לפנות למשרדינו לקבלת ייעוץ משפטי
בברכה,
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר