אם לאחר כחודשיים שסגרתי עסקה עם רסט לא קבלתי שירות ובמשך 4 חודשים מנהל האיזור העסקי לא ענה לטלפונים ואסמסים האם ניתן לתבוע החזר כספי בגין אי קבלת שירות? כי הם טוענים שהייתי צריך לפנות לשירות הלקוחות....למרות שברור לכולם שמנהל תיק לקוחות דרום אמור לתמוך...
אביחי שלום,
לצערי חסרים פרטים רבים בתיאור המקרה, ולכן איני יכול להשיב לשאלתך.
אתה מוזמן לפנות למשרדינו לקבלת ייעוץ.
בברכה,
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר