שלום רב בדירתי אין מים חמים מדוד שמש. אחרי יום שטוף שמש המים חמימים בקושי. פניתי לועד בית אשר מחזיק במפתח לגג שלנו, רציתי לקבל מפתח על מנת להביא איש מקצוע המבין בתחום על מנת לבדוק אם ישנה תקלה. ועד הבית מסרב למסור את המפתח. לטענתו הכל על הגג תקין והבעיה אצלי בדירה. הזמנתי איש מקצוע, כשאר הוא הגיע הוא אמר כי עליו לראות קודם את הגג לפני שמתחיל לבדוק את הדירה. עליתי עם האיש מקצוע לועד בית על מנת לקבל מפתח לגג. ועד הבית סירב בתוקף לתת, למרות בקשת האיש מקצוע. הוסבר לועד כי קודם יש לבדוק בגג, בכל זאת לא ניתן לנו המפתח ואני נאלצתי לשלם לאיש מקצוע עלות ביקור כאשר הוא לא בדק כלום. בוצעו פניות נוספות על ידי לועד בית. אמר כי זאת זכותו לא לאשר עליה לגג והוא היחיד שקובע מי יעלה או לא יעלה לגג. הבעיה שלי לא טופלה, עדיין אין לי מים חמים. מה באפשרותי לעשות? האם יש אפשרות לתבוע אותו ? נ.ב.. פניתי לרשות הדיור אך לצערי הוא לא חבר ולכן אין באפשרותם לעזור. כמו כן על הועד בית יש תלונות נוספות, הוא אוסף כסף אך לא מבצע כלום. הדלת כניסה שבורה מעל חצי שנה-שנה ללא תיקון. כמו כן באסיפות דיירים היו בקשות להביא קבלות ואישורים על המתבצע עם הכסף וכמובן שהוא לא הציג. מה ניתן לעשות בשני המקרים. אשמח לתשובה, תודה ויום טוב
אני ממליץ כי תתכנסו ותבחרו ועד בית חדש לשביעות רצונכם.
במידה ולא מתקדם כלל בעניין זה, ניתן להגיש תביעה כנגד ועד הבית. אך עליך להבין כי ועד הבית מייצג את הדיירים כולם ואינו פועל בשם עצמו, עדיף שתבדוק עם כל הדיירים האם יש להם מפתח לגג לפני כן.
תביעה ניתן להגיש אצל המפקח על בתים משותפים או בבית משפט השלום.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר