שלום , שמי ענבל גמזו, שבוע שעבר נכנסתי לבנק לאומי אשר ברשותי חשבון בסניף. לקחתי מספר והמתנתי בסבלנות לתורי. אסביר שהמספרים לתור הינם מספרים ממוחשבים . לפניי בתור היו כשלושה/ ארבע אנשים. לאחר 20 דקות של המתנה אני שמה לב שנכנסים אנשים חדשים לבנק , לוקחים תור מהמכונה ונכנסים לפניי לבנקאי. אציין שבאותו רגע הייתה אישה נוספת שהגיעה לפניי ועדיין לא התקבלה אצל הבנקאי. ועוד בן אדם ועוד בן אדם פשוט נכנסים לבנק לוקחים מספר, בחמש דקות נכנסו לפניי שלושה אנשים, והתור שלהם מגיע לפניי. וזה רק כאשר כבר שמתי לב לנעשה, כי ב20 דקות הראשונות לא שמתי לב מי נכנס לבנק ומי לא, הנחתי שיש לי זמן. פניתי לבנקאי וביקשתי ממנו לבדוק את השעה בכרטיס שיצא לו מהמכונה שזה לא ייתכן שהתור של האיש הזה שקיבל עכשיו הוא לפניי מאחר והוא נכנס עכשיו ואני והאישה שלפניי שהגענו לפני 20 דקות!!! עדיין מחכות!!! לא היה לו מה להגיד ! באותו רגע הגיע למקום סגן המנהל שישוב ממול ורואה את הסיטואציה, אומר לפקיד הסגן מנהל זה בסדר תורו עכשיו, תקבל אותו. הייתי בהלם!!! לא האמנתי למשמע אוזניי!!! שאלתי את סגן המנהל מה פשר העניין שהאדון הנכבד נכנס עכשיו ואני ממתינה 20 דקות ואותו מקבלים מיד??!! ענה לי סגן המנהל: ״לא מי שנכנס ראשון מתקבל קודם״ לא האמנתי, הלם מוחלט!! שאלתי אותו אז מה שהוא אומר זה שמי שיש לו דולרים בבנק נכנס ראשון?! וענה האיש: ״ אלה הנהלים של הבנק״. זה היה שבוע שעבר ועד עכשיו אני בהלם. לי אין כסף בחשבון אז אני אחכה בתור. נפגעתי נעלבתי והושפלתי לפני כל באי הבנק... לא מוכנה לשתוק בעניין. מה דעתך? תודה...
אינני סבור שיש מקום לעילת תביעה כנגד הבנק.
יחד עם זאת אני סבור כי כדאי לשלוח מכתב למנהל הבנק והעתק למפקח על הבנקים
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר