שלום! אני ומשפחתי סגרנו שבוע שעבר נופש משפחתי במלון ארזים שבטבריה עבור התאריכים 18-19/8. ההזמנה בוצעה דרך "בהצדעה" וכאישור הזמנה נשלח אלינו מייל עם מספר אישור שלא כלל תאריכים. ב17/8 בלילה התקשרו אלינו ממלון ארזים ושאלו מדוע איננו מגיעים, הסברנו כי סגרנו ל18-19 וכי נגיע מחר אך הם טענו כי סגרנו עבור התאריכים 17-18.. לאחר דיונים הם הציעו לנו לקחת ימים אחרים או לבטל את ההזמנה, מאחר וכבר לקחנו חופש בימים אלה בחרנו לבטל את ההזמנה והובטח לנו החזר מלא. מפה לשם, הם מכחישים כי הציעו החזר מלא וכעת מוכנים להחזיר רק מחצית מהסכום (לילה אחד). שאלתי היא, האם יש לנו קייס לתביעה? כלומר, מעבר לזה שהם משקרים שוב ושוב (לא הלאיתי אותך בכל הסיוט שעברנו אך הם חוזרים ומשקרים לנו לאורך כל הדיבור איתם) בסופו של דבר זו מילה שלנו מול שלהם (כאשר ביקשנו לפתוח הקלטות שיחות הם טענו שאין להם כאלה). ראיתי שבחוק הגנת הצרכן על העוסק לתת לנו את פרטי העיסקה שנסגרה, האם יש עילה לתביעה על כך שנתנו לנו אסמכתא ללא תאריכים? תודה רבה!
המייל על אישור העסקה נשלח מהמלון ולא מ"בהצדעה" ואנו מעוניינים לתבוע את המלון אם יש לנו עילה לתביעה.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מהעובדות שהעלית, וככל שהינךל מעוניין לתבוע, אני ממליץ להגיש תביעה כנגד המלון וכנגד הצדעה.
(זאת מאחר שהבנתי שהמלון הציע אלטרנטיבות לנופש ובעצם היה פעיל בעניין).
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר