לפני חתונתי הזמנתי שני חדרים במלון בוטיק קרוב לאולם, אחד לנו ואחד לאמי. הבהרנו לבעל המלון שאנחנו נגיע מוקדם יותר ביום החתונה ונבלה שם את הלילה. גם הבהרנו שאמי אישה מבוגרת ושאינה יכולה לעלות במדרגות. כשהגענו קיבלנו יחס משפיל, גילינו שאין מעלית במלון ואמי נאלצה לישון אצל דודתי. בבוקר החתונה ביקשנו לקבל תה והם ביקשו שנשלם עבור מים רותחים! החדר היה מלוכלך, ואף אחד לא הגיע לנקות כל היום ועוד צרות רבות. בקיצור, עוגמת נפש רצינית בליל הכלולות שלנו! האם אפשר לתבוע את המלון? ואם כן, איך עושים זאת?
בודאי שניתן. אני ממליץ לשלוח מכתב קודם בו לפרט את שארע ולדרוש פיצוי הולם. במידה ולא זכיתם למענה ראוי ניתן להגיש תביעה אזרחית (כדאי בליווי עו"ד) או תביעה קטנה ללא עו"ד.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר