לפני 3 שבועות לערך סגרתי עם שירותי חברת הטלויזיה הוט שיוסיפו לי שירות VOD לטלויזיה שלי. אציין שאני גר במעונות הטכניון ואגודת הסטודנטים בטכניון משלמת לנו על השירות הבסיסי של הוט לטליויזיה ואינטרנת בכל דירה. אני רק רציתי להוסיף שירות VOD על חשבוני בעלות של 25 שקלים... לפני כ4 ימים הגיע החיוב הראשון (באמצעות כרטיס אשראי) על שירות VOD בסכום של 144000 שקלים (לא התבלבלתי)... התבצע החיוב כבר בכרטיס האשראי וכעט אני במינוס מטורף בבנק... ביררתי עניין עם הוט וחברת האשראי והזיכוי על הסכום יתבצע מחר... אני מבזבז מזמני כבר זמן רב על העניין הזה במקום להשקיע בלימודים בשיחות טלפון ארוכות ומייגעות ובוודאי שזה יעלה לי בריבית בבנק.... האם יש לי עילה משפטית לדרוש מהם פיצוי על כל התהליך המייגע והמעצבן הזה?
אני ממליץ לפנות בכתב לחברה לקבלת פיצוי, עם מתן תשובה תשקול צעדייך.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר