מוכר בחנות מאיים שיתבע אותי על כך ששלחתי מכתב להנהלה בו אמרתי שהוא משקר לי. מכתב להנהלה \ שרות לקוחות אינו מכתב אשר מפורסם בפומבי ולכן למיטב ידיעתי אינו עומד בקריטריון של הוצאת דיבה. האם אני צודק או שמא יש לי ממה לחשוש ?
שלום רב,
אני לא מוצא בעיה בתלונה כנגד עובד למנהלו. זו הדרך הנהוגה בעניינים כאלו, לשלוח תלונה למנהל העסק ו/או מנהל העובד.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
המכתב נשלח להנהלת החברה כדי שתהיה לי בקשה מתועדת לביטול עסקה מולם. הוספתי במכתב שזה עקב שירות לקוי ושקרים של מנהל החנות. אני רואה זאת כשקר, וזו האמת שלי. המכתב נשלח להנהלת החברה בלבד ולא היה מיועד לאותו עובד ובטח שלא לפרסום בפומבי אלא לתאר את חוויית השירות שאני חוויתי באופן סובייקטיבי לגמרי.
אין לו עילה, נכון ?
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שוב, מתיאורך נראה לי שיהיה לו קשה להוכיח בבית משפט מעשה דיבה. כאמור, לגיטימי להתלונן, גם ובעיקר בכתב כנגד שרות ו/ או נותן שרות.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר