שלום אני רציתי לקנות באתר ישראלי באינטרנט ( מוצרי טבע ) כתבתי כרטיס אשראי אבל הוא לא עבר כי זה . cashcard לא שאין שם כסף, הטענתי אותו לפני שבאתי לבצע רכישה באתר אבל מתברר שזה לוקח כמה ימים עד שכסף מתעדכן בכרטיס. מנהל חנות הזאת באתר אינטרנט פנה אלי במייל וכתב לא לבזבז לו את הזמן בגלל הסירובים בויזה ( למרות שהסברתי לו שזה הוטען רק יקח זמן להתעדכן ואז שיחייב אותי) אז מנהל חנות/אתר ביטל לי את העסקה. אני כתבתי לו שאם ככה מתיחסים ללקוחות אז אני אקנה באתר אחר. אז הוא כתב לי - ״ אני חושב שאת לא קונה במקומות אחרים כי אין לך כסף כרטיס לשלם עבור המוצרים ״ זה פוגע כי לא שאין לי כסף, פשוט יש לי כרטיס אחר אבל אני לא רוצה להשתמש בו בקנייה באינטרנט. חוץ מזה מה זה ככה להשפיל בן אדם לזלזל בו יענו אין לי כסף אז אני לא מסוגלת לקנות במקום אחר ? ככה מנהל של חברה ענה. חייגנו אליו למשרד- הוא סירב לתת שם של בעלי העסק. מה אני יכולה לעשות בנושא? תודה
אני מבין את תחושותייך. יתכן ויש מקום לתבוע בתביעה נזיקית (פורום דיני נזיקין...),.
לטעמי, אני לא הייתי מתעסק בזה יותר מדי, ההוצאות והזמן יעלו אולי על התועלת.
מה שכן תוכל לנסות, לשלוח מכתב בדואר רשום לחברה עם דרישת פיצוי , שם תציין גם כי הנך שוקל לפנות לערכאות.
בהצלחה
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר