היי, הוגשה תביעה נגד חברה על ידי הלקוח. האם מנהל שירות לקוחות יכול לייצג בבית המשפט או שהמנכ"ל של החברה חייב להופיע? אם כן , האם צריך ייפוי כח מהמנכ"ל? אודה לתשובתכם.
אם מנהל שרות הלקוחות מעורב יותר ובקי בפרטים כדאי שהוא יתייצב. אני מציע גם לשלוח הודעה על כך לבית משפט טרם הדיון.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר