בקשתי ללמוד חומר שנלמד במכללה בביתי השיחה וההתקשרות היו טלפונית.מסרתי פרטי כרטיס האשראי שלי במועד הזמנת השירות בקשתי במייל לדעת מה קורה אם ארצה להפסיק ההתקשרות, ולפני שמתחילים בקשתי ללבן כל הפרטים. לא קבלתי תשובה שלא ניתן לבטל הקורס ( הלימודים שאמורים היו להיערך בביתי) וגם לא לובנו איתי פרטים אחרים. במסגרת השיחה נאמר לי כי שיעורים פרטיים יעלו יותר מאשר הגעה למכללה.וידעו אותי כי התשלום למכללה עולה 10.000 ש"ח. לא קבלתי כל הסכם ולא חתמתי על כל הסכם. ההתקשרות היתה 11 .11.13 השיעור הראשון בביתי נקבע ל-28.11. מיד לאחר שיעור זה הבינותי כי לא אמשיך לקבל שיעורים והודעתי למורה כי לא קבלתי מענה לתשובותי ולבסוף אמרתי כי לא אמשיך בשיעורי. חג החנוכה החל ואני ממשיכה ליצור קשר ללא תוצאות עם נציגת המכירות. לא ידעתי כל אותו זמן שנעשה כבר שימוש בכרטיס האשראי שלי וחייבו את חשבוני ב-10000 ש"ח. לבקשתי נשלח לי לפקס אישו רשמילאה אותו נציגת המכללה לפיו העבירה לי בטלםון פרטים על הקורס המחייבים אותי בכל הנוגע להרשמה וביטולה. תאריך החתימה 11/11/13 ממש בו ביום שאני בקשתי מהנציגה ליתן לי פרטים מה קורה אם ארצה להפסיק הקורס וכן ללבן כל נושא ההתקשרות בקשתי מהמכללה לבטל החיוב נענתה בשלילה מאחר ועברו 14 ימים. פניתי לבנק - בבקשה לעצור החיוב.לא ניתן. פניתי לחב' האשראיבאותה בקשה תשובתם : ברגע שנתתי מס' כרטיס האשראי הם לא מתערבים. הסכמתי לשלם למורה כגמולו ושהמכללה תסתפק בכך לא הסכימו. מה המצב המשפטי לדעתכם? אשמח לקבל תשובה. תודה תודה.
ביטול עסקה מתמשכת:
בעסקה מתמשכת ( לדוגמה מנוי לחדר כושר, לכבלים, לסלולר או לאינטרנט) התשלום נעשה בדרך כלל באמצעות הוראת קבע בבנק או בכרטיס אשראי.
ביטול עסקה מתמשכת- חיוב מתמשך, יכול הצרכן לבטל העסקה והעוסק חייב להפסיק את החיובים תוך 3 ימים מיום הודעת הביטול. ואם היא הועברה בדואר רשום, על העסקה להסתיים תוך 6 ימים מיום שליחתה. המשמעות היא כי גם אם התקנות מאפשרות לעוסק לחייב עבור השירות המתמשך שנצרך בפועל, הוא חייב להפסיק לחייב תוך המועד הנ"ל מכוח חוק ניתוק מעסקה מתמשכת.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר