שלום רב גונן, ולכל הקוראים והפעילים בפורום הזה. לפני בערך חודש פירסמתי פה הודעה המבקשת מאנשים לשלוח לי מייל שננסה להתארגן, לאחר שהצעתי שניקח את הסיפור הזה לאורלי וגיא כבר הצברר לי בדיעבקד שהסיפור אכן כבר הגיע אליהם, ועד כה, לא נראה לי שמשהו ייצא מזה. ראשית, אני מודה לאנשים שכתבו לי. שנית, מר בן יצחק היקר, אני לא יכולה שלאר לתהות, האם לא כל המצב הסוריאליסטי הזה שנקלענו אליו בעל כורחנו, אינו כבר מייצג עדות מרכזית בטענתנו, גם ללא התעמקות איש איש בפרטיו הוא? הייתכן ש"במקריות" רבה, יישלחו עשרות מכתבים כאלו לעשרות אנשים בערך באותו הזמן, ושזה לא יאיר כמה נורות אדומות בבית המשפט? האין כאן מקום להתאגדות צרכנים? ואם כן, איך ניתן לבצע זאת יחד? הייתכן שיישלחו מכתבים תמוהים מאד לאנשים ללא כל התראה, ואנשים יכנסו לחרדות ומתחים נפשיים בעקבותו, ממש כמו שקרה כאן? האם זוהי כלל התנהגות קבילה? כל טוב, מצפה לתגובה, ליהיא.
על חיוב של חברות סלולר לקוחות שלא ביקשו שרות.
ת"א 2446/06 עומרי רוטשילד ואח' נ' חברת פרטנר תקשורת בע"מ ואח'
זה נראה לי מאוד רלוונטי ומתאים למצבנו כאן מול איקיוטק. אוסיף שהתביעה הזאת הפכה בגלל כמות האנשים שקשורים אליה לתביעה יצוגית שזכתה בכמה מליוני שח.
בעקבות התביעה הזאת בין היתר, הכניס משרד התקשורת שינוי בחוזה שלו מול חברות הסלולר לגבי ההליך הנכון לביצוע חיוב בעסקה מרחוק, הכוללת גם הודעה מראש לרוכש השרות על פרטי ותנאי השרות.
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר