שלום , לפני כשבוע קיבלתי מכתב ממשרד עורכי דין בגין הלוואה לסלקום לפני הוצל"פ, התקשרתי לברר כי אני לא רכשתי כלום מסלקום והיה לי ברור שזאת טעות בזיהוי. המשרד סרב לתת לי חוזה עסקה שביצעתי מול סלקום , ונתן לי רק חשבוניות שמתוכם הבנתי שנגנבה זהותי וגם ידוע לי מי גנב אותה ( עובד שעבד בחברה שלי בעבר ופוטר) . רציתי לדעת עם יש פה תיק טוב לתביעה מול סלקום ? ראוי לציין שהמשרד טוען שהקפיא את ההליכים עד לבדיקה עם הביטחון שלהם, אבל לא מוכן להמציא לי מסמך האומר זאת . בתודה מראש למשיבים אלי
אלי שלום רב!
שאלתך רלבנטית מאוד בין היתר כיוון שנושא הקלות בה ניתן לגנוב זהותו של אדם מחד ומאידך הסכנות שבמאגר ביומטרי הינן נושא חם במיוחד בשבועות האחרונים.
לעצם העניין:
אם זהותך נגנבה - עליך לפנות מייד למשטרה ולהגיש תלונה על כך! הדבר יעזור בהמשך בהתמודדות מול חברת הסלולר.
חברת הסלולר יכולה לשחק עם השאלה איזה מידע להעביר לך ואיזה לא (בהליך משפטי יש תהליך של גילוי מסמכים ואז היא תהיה חייבת להמציא את המסמכים הנוגעים לעניין) .
לסלקום כגוף גדול יש גם חובה לבחון את טענותיך - וככל שעולה מפנייתך הם גם עושים זאת.
אני ממליץ לך בשלב זה לעשות את הדברים הבאים:
1. להגיש תלונה במשטרת ישראל על גניבת זהות והעתק מהתלונה לשלוח למחלקת הביטחון של בסלקום בדואר רשום עם אישור מסירה.
2. לשלוח מכתב נלווה שמדגיש כי באם סלקום תחליט על המשך ההליכים - הרי הנזק שיווצר לך הוא על אחריותה.
אם סלקום תחליט להמשיך בהליכים נגדך, רצוי מאוד לשכור עורך דין שמבין בתחום ושיוכל לסייע לך להתגונן מפני התביעה ובמידת הצורך אף להגיש תביעה שכנגד.
בהצלחה
בברכה
גונן בן יצחק, עו"ד
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר