שלום רב שמי רון לפני 3 חודשים ניידתי 6 קווים מחברת סלקום לחברת פלאפון ליום אחד וניידתי בחזרה לסלקום ווידאתי שאין לי קווים בחברת פלאפון לאחר חודש קיבלתי חשבונית מחברת פלאפון על 26 קווים על סכום 1100 ש"ח התקשרתי לנציג החברה והסברתי שאין ברשותי קווים שלהם בכלל. נאמר לי מהנציג שאני פתחתי קווים אצלהם ב3 תאריכים שבחיים לא דיברתי ולא לקחתי שום קו מהם. במשך 3 חודשים אני בטלפונים עם נציגים ומנהלים מתעמם ואין תשובות ולא מוכנים להגיד מי פתח את הקווים על שמי ובמקביל במערכת שלהם רשום את השם שלי כמנוי אבל עם ת.ז אחרת לא שלי בכלל. לאחר שיחות ממושכות נאמר לי שהסוכן מכירות שלהם פתח על שמי את כל הקווים. ובנוסף קיבלתי מפלאפון מכתב התראה לפני נקיטת הליך משפטי. מה אני צריך לעשות בנושא הזה? תודה מראש רון
רון שלום רב!
אני מניח שקיבלת מכתב התראה לפני נקיטת אמצעים - זה השלב שבו מומלץ לערב עורך דין שישוחח עם עורכי הדין של פלאפון להסביר להם שנפלה אצלם טעות שעלולה לגרום לנזק בר תביעה אצלך, הלקוח.
זה נשמע מקרה חמור - פתיחת 26 קווים על שם לקוח זה לא עניין של מה בכך. אני הייתי מניח שדבר כזה צריך לעבור ביקורת כלשהי ואם היא לא בוצעה מדובר בהתרשלות ממש של פלאפון.
בברכה
גונן בן יצחק, עו"ד
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר