האם יש איזשהו חוק או תיקון בחוק שמגן על עובדים שמוטרדים ע"י לקוחות במקום העבודה? מה ניתן לעשות כנגד לקוח מטריד ברמת מקום העבודה? מותר לסרב לשרת אותו באותו רגע ולבקש ממנו לא להגיע יותר בלי להגיש נגדו צו הרחקה או תלונה במשטרה? אני שואלת כדי לדעת האם הדבר מותר או שהמעסיק יכול לפטר אותי כי לא נתתי שירות או שיש חוק שמגן עלי... אודה לתגובתך
שלום
החוק אינו מתייחס אל לקוח באופן שונה מאשר אל כל אדם אחר ואין בידי מעסיק או עובד הסובלים מלקוח מטריד כל כלי נוסף מעבר לכלים הרגילים שהחוק מקנה. מעסיק שרוצה להגן על עובדיו ולא לתת עדיפות להכנסה על פני כבוד העובד או זכויותיו צריך להפעיל הגיון בריא ולפעול על פיו.
בברכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד אריק שלו
053-7429015
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נשאלת השאלה מה מהות הפגישה. משרדנו מקיים פגישות לבדיקת קייס ללא עלות אולם נדרשת בדיקה כללית של הקייס בטרם קביעת הפגישה. ...
המשך תשובה