שלום רב. כמעסיקה אני מקפידה על זכויותיהם של עובדי קטנה כגדולה. הן באשר לתשלום, זכויות סוציאליות קרן פנסיה והן גם ביחס קשב וכל מה שאני חושבת שאני יכולה כדי לתת לעובדי תחושה שהם במקום טוב. אני תוהה אשר לחובת העובד בכמה סוגיות. 1. איבוד אביזרים שהוא מקבל ממני לצורך העבודה. 2. טעויות, או גרימת נזק גם אם לא במכוון. אני עובדת עם הצוות שלי בבתים של אנשים פרטיים. מנסה להבין אם למשל ראש צוות שכח לגבות תשלום מלקוח , או עובד שבר משהו -כי עבד שלא לפי הוראות (למזלי זה כמעט לא יקרה) או שמשהו נשכח ולא טופל, ועלי לפצות את הלקוח.האם לעובד צריכה להיות אחריות שיכולה להתבטא בקנס?
אין לך זכות לקנוס את העובד. אם גרם נזק את יכולה לדרוש ממנו את תשלום הנזק ואם לא יסכים לתבוע אותו .
כמובן, שניתן להסדיר את היחסים ורצוי, בחוזה עבודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
לוסקי יסעור מור עורכת דין ומגשרת
053-6260654
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בכל מקרה של סיום העסקה, גם במקרה בו דובר על חוזה לתקופה קצובה, לפני סיום העסקה- פיטורים, יש לערוך לעובד/ת שימוע כדין. לאחר השימוע, במידה והוחלט על סיום העסקה יש לתת לעובד/ת הודעה מוקדמת לפיטורים- ...
המשך תשובה