אני מעסיקה בביתי מטפלת לילדי במהלך השנה וחצי האחרונות. לקראת עזיבתה (פיטורים עקב כניסת ילדים לגן), היא בקשה שאמלא לצורך בקשת דמי אבטלה טופס של ביטוח לאומי שנקרא "אישור מעסיק על תקופת העסקה ועל השכר". במילוי הטופס נתקלתי בבעיות הבאות: אין לה תיק ניכויים במס הכנסה, לא נתתי תלושי שכר, אין לי חותמת מעסיק. רציתי לדעת איך אני אמורה למלא את הטופס הזה אם בכלל. דרך אגב שלמתי עבורה כדין ביטוח לאומי במהלך התקופה.
כן, את אמורה למלא את הטופס, גם אם אין לך תיק ניכויים, לא הוצאת תלושי שכר ואין לך חותמת מעסיק
שאלו את מנהל/ת הפורום:
לוסקי יסעור מור עורכת דין ומגשרת
053-6260654
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ככל ומדובר בהעסקה ישירה של העובדים, ולא באמצעות חברת ניקיון, הרי שצו ההרחבה חל. בנוסף, שים לב שייתכן ויש צורך ברישיון קבלן שירות. בהצלחה ...
המשך תשובה