לאחר דין ודברים ברמה אישית, המטפלת של בני יצאה את הבית בסערה ולא חזרה יותר. לאחר מכן טענה שלא התפטרה, אבל שהיא לא מעונינת לעבוד אצלי יותר באוירה שנוצרה. כמובן שמבחינתי היא התפטרה, ואילו היא טוענת שפיטרתי אותה. החלטתי, כדי להיות שקטה עם עצמי, לשלם לה את השכר שלא שולם לה (כולל ימי חופש ומחלה) ולא לקזז לה את תקופת ההודעה המוקדמת.(14 יום עפ"י חוזה) עם זאת, נגרמו לי גם נזקים כספיים בעקבות עזיבתה המיידית (כמה ימים שאני לא עובדת כיוון שאין לי מטפלת חליפית עדיין). מספר שאלות: 1) מה עליי לציין במכתב סיום העסקה? שהרי לא פיטרתי אותה 2) מה ההגדרה החוקית להתפטרות? האם בהעדר מכתב התפטרות אני עדיין יכולה לראות בהתנהגותה כהתפטרות בפועל? תודה
אם המטפלת עזבה את הבית ולא מעוניינת להמשיך לעבוד נראה שזו התפטרות. את צריכה לתת לה מכתב לעניין תקופת עבודתה בלבד (עבדה מתאריך --- עד תאריך) ולא לתת לה מכתב סיום העסקה. אני מציעה לך להתייעץ עם עו"ד אם היא תתבע ממך זכויות וכספים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
לוסקי יסעור מור עורכת דין ומגשרת
053-6260654
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
כמעסיק של עובדי חברת כוח אדם, כולל עובדים זרים ותושבים, קיימת עליך אחריות מסוימת בנוגע להפרשות הנדרשות על פי חוק ולביטוחים שונים. להלן הנקודות המרכזיות: 1. וידוא רישיון: החל מתחילת 2011, עליך לוודא...
המשך תשובה