שלום, חברה (שותפות) הפכה לחברה בעמ, כל הזכויות של העובדים : שכר, פנסיה, חופש מחלה וכו, ממשיכים כמו שהיו. לצורך הפנסיה נאמר לי על ידי חברות הביטוח שיש להצטייד באישור מס הכנסה. איך עושים זאת בפועל? פשוט ניגשים לפקיד השומה עם רשימת העובדים? יש טופס שצריך למלא? תודה
פנה לרפואה החשבון שלך , בפועל כלפי העובדים יש התחייבויות שעליכם לעשות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
לוסקי יסעור מור עורכת דין ומגשרת
053-6260654
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ראשית אציין כי תקופת ההודעה המוקדמת שהעובדת נתנה הינה ארוכה משמעותית מהמחוייב על פי חוק, ככל והסכם ההתקשרות בינכם אינו קובע אחרת, וככל ואין ברצונכם להעסיקה לאורך כל התקופה הזו, אתם יכולים להודיע על קב...
המשך תשובה