שלום רב, אפשר לדעת מה אומר סעיף 14 לחוק (משנת 1963) והאם נכון להיום חשוב מבחינת העובד שיופיע סעיף 14 בחוזי העסקה? מה קורה במקרה של פיטורים לאחר שהמעביד מפריש 8.33% לרכיב הפיצויים? האם חלק זה הוא של העובד בכל מקרה או שנדרש טופס 161 (והאם חובה על המעביד למלא טופס זה)? בברכה
הסעיף אומר שהמעסיק מפריש 8.33% לפיצויים וכאשר העובד מתפטר או מפוטר הכספים שבקרן הם במקום פיצויי פיטורין והם מהווים את מלוא הפיצויים .
לא הבנתי מה הקשר לטופס 161 שהוא טופס לרשויות המס בעניין גובהה הפיצויים לקבלת פטור או חיוב במס על הפיטורין .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
לוסקי יסעור מור עורכת דין ומגשרת
053-6260654
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
במקום עבודתי האחרון לאחר שהתפטרתי שאלו אותי אם אני מעוניינת למשוך את כספי הפיצויים על מנת לדעת אם להפיק לי טופס 161. בכל מקרה אולי לא טופס 161.. אבל על מנת למשוך כספי פיצויים במקרה של פיטורים או התפטרות, האם נדרש מכתב או טופס אישור שחרור הכספים ממקום העבודה?
בברכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
לוסקי יסעור מור עורכת דין ומגשרת
053-6260654
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
וודאי צריך טופס 161 ומכתב שחרור הכספים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
לוסקי יסעור מור עורכת דין ומגשרת
053-6260654
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מה נחוץ על מנת למשוך כספי פיצויים? אילו אישורים/טפסים?
בברכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
לוסקי יסעור מור עורכת דין ומגשרת
053-6260654
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ניתן לפתוח תיק עוסק פטור בזמן חופשת לידה. על מנת לא לפגוע בדמי הלידה מותר לפעול רק בפעולות ל"תחזוקת העסק". מומלץ להיוועץ עם רואה החשבון. ...
המשך תשובה