עוזרת הבית שלנו הודיעה לנו על התפטרותה המידית בשיחה טלפונית . תאריך הלידה שלה 4/1/46 . היא התחילה לעבוד אצלנו בחודש מרץ 2011 . משנת 2011 עד סוף פברואר 2017 היא עבדה פעמיים בחודש וקיבלה בכל פעם 100 ש"ח. סה"כ לחודש 200 ש"ח ( 40 ש"ח מתוך זה עבור נסיעות). מחודש מרץ 2017 ועד 8/3/18 היא עבדה פעם בשבוע וקיבלה בכל פעם 100 ש"ח. סה"כ לחודש 400 ש"ח (80 ש"ח מתוך זה עבור נסיעות) היא התפטרה בתאריך 8/3/18 מידית ללא הודעה מוקדמת. האם צריך לשלם לה סכום כלשהוא. ואם צריך לשלם אודה באם תפרטו את הסכומים ועבור מה משלמים. תודה רבה על הסיוע.
ראו תשובה לעיל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
לוסקי יסעור מור עורכת דין ומגשרת
053-6260654
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יש לבחון את הסכם ההתקשרות ואת התייחסותו לנושא. באופן עקרוני עסק אינו נחשב צרכן לצורך חוק הגנת הצרכן ו/או תקנות הגנת הצרכן ביטול עסקה. ישנם מקרים חריגים בהם בית המשפט הכיר כי עסק הינו צרכן לצורך ביט...
המשך תשובה