שלום רב, לפני שנתיים הפסקתי את העסקה של עוזרת הבית. הודעתי בכתב לסוכן ביטוח שאני משחררת לה את כל הכספים שנצברו לזכותה בקרן פנסיה. היום היא מבקשת ממני שאמלא ואחתום על טופס 161/א'. האם זה ההליך התקין? אני עקרת בית פשוטה ולא מעסיק בעל חברה. תודה מראש!
טופס 161א העובד הוא שממלא וכול להעזר בפקיד המס זה טופס הצהרה של העובד על הפסקת עבודה , יכול להיות שביקשו ממנה על מנת להוציא את כספי הפיצויים טופס 161 אפשר להוצאי מהינטרנט ולמלא הוא פשוט
שאלו את מנהל/ת הפורום:
לוסקי יסעור מור עורכת דין ומגשרת
053-6260654
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יש לבחון את הסכם ההתקשרות ואת התייחסותו לנושא. באופן עקרוני עסק אינו נחשב צרכן לצורך חוק הגנת הצרכן ו/או תקנות הגנת הצרכן ביטול עסקה. ישנם מקרים חריגים בהם בית המשפט הכיר כי עסק הינו צרכן לצורך ביט...
המשך תשובה