אני עוסק מורשה, ואני צריך לשלם כל חודש לעובד שעושה לי עבודה בשכירות, כמה אלפי שקלים, הבעיה שהוא לא עסק והוא לא יכול להוציא לי חשבונית, אז איך אני משלם לו ומדווח על הוצאות לעסק, בלי שהוא יוציא לי חשבונית? ובלי להשתגע עם כל הקטע של לשלם לו פנסיה וביטוח לאומי, איך אני עושה את זה? תודה
השאלה אינה ברורה נא פרט שנית , העסקה של עובד מחים עליה חוקיםשונים מהעסקה באמצעות חשובנית ולעיתים בית המשפט יטא לקבוע קיומם של יחסי עובד ומעסיק , מומלץ לפנות להמשך ייעוץ
שאלו את מנהל/ת הפורום:
לוסקי יסעור מור עורכת דין ומגשרת
053-6260654
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
המצב שתיארת מעלה מספר סוגיות משמעותיות מבחינה חוקית ואתית: 1. יציאה מהארץ במהלך חופשת מחלה: זוהי התנהלות בעייתית מאוד. חופשת מחלה נועדה להחלמה ולא לנסיעות לחו"ל. יציאה מהארץ בזמן חופשת מחלה עלו...
המשך תשובה