שלום אני עוסק מורשה, ואני רוצה להעסיק עובד מהבית, דרך האינטרנט, כדי להכריז על הוצאות לעסק, כמו להעסיק פרלינסר, לשלם לו פעם בחודש מה שמגיע לו, רק הבעיה שאותו עובד הוא שכיר ולא עסק, איך אני עושה את זה בצורה מסודרת, בלי יותר מדי כאב ראש, בלי יחסי עובד מעביד, ובלי לשלם לו פנסיה וביטוח לאומי?
מומלץ לפנות לייעוץ לא ניתן להשיב בפורום לשאלה מורכבת . לאור הפסיקה החדשה גם פרינלסר יכול וייחשב כעובד . אם העובד שכיר אזיי אין באפשרותך להתעלם מזכויות הקוגנטיות של העובד .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
לוסקי יסעור מור עורכת דין ומגשרת
053-6260654
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בכל מקרה של סיום העסקה, גם במקרה בו דובר על חוזה לתקופה קצובה, לפני סיום העסקה- פיטורים, יש לערוך לעובד/ת שימוע כדין. לאחר השימוע, במידה והוחלט על סיום העסקה יש לתת לעובד/ת הודעה מוקדמת לפיטורים- ...
המשך תשובה