יש לי משרד שמונה 4 עובדים, אחת העובדים עובדת אצלי כ 5 שנים אחראית על תחום מסוים שהוא לא תחום רווחי מבחינתי , אני חושב לפטר אותה ולחלק את העבודה בין שאר העובדים כדי לחסוך עלויות. רציתי לברר איזה תהליך אני צריך לנהל מול העובד? תודה צביקה
גם בצימצומים חובה לערוך שימוע כדין על פי כל הכללים ,מומלץ לפנות להמשך ייעוץ
שאלו את מנהל/ת הפורום:
לוסקי יסעור מור עורכת דין ומגשרת
053-6260654
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
כמעסיק של עובדי חברת כוח אדם, כולל עובדים זרים ותושבים, קיימת עליך אחריות מסוימת בנוגע להפרשות הנדרשות על פי חוק ולביטוחים שונים. להלן הנקודות המרכזיות: 1. וידוא רישיון: החל מתחילת 2011, עליך לוודא...
המשך תשובה