בתור מעסיק שנותן שירות של שמירה ואבטחה קיבלתי הערה על כך שלא ציינתי בדף מסירת המידע את העניין כי תקופת העבודה של העובד אינה קצובה. דף מסירת המידע תקין, כמו כן מצויין בו תאריך תחילת העבודה. ככל שניסיתי להבין, את הרציונל סביב עניין של תקופת זמן שאינה קצובה, הנני מתקשה. שהרי אם מדובר בעובד שחותם על מסמך שבו יש תחילת עבודה והשיטה היא פררוגטיבה ניהולית . יוצא מכך שתקופת העבודה שלו אינה קצובה , אם כך למה עליי לציין זאת ? וכיצד אני נותנת מענה בדבר ההפרה הנ"ל אם בכלל ? כאשר לא מדובר בחוזה קצוב , הרי ברור לחלוטין שאין תקופת קצובה בזמן. זו הפעם הראשונה שאני מקבלת הערה שכזאת . אודה למענה של יש מאיין ..
יש חובה לציין בטופס ההודעה אם התקופה קצובה או לא קצובה ויש לכך השלכות לא ברור לי ממי קיבלת הערה אני מניחה שמהמפקחים של משרד התמ"ת ממליצה לפנות להמשך ייעוץ לאחר שיובאו המסמכים או ההתראה שקיבלת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
לוסקי יסעור מור עורכת דין ומגשרת
053-6260654
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יש לבחון מה המצב המשפטי של אותה חברת כח אדם, בנוסף, יש לבדוק האם בכל זאת הופרשה פנסיה לחשבון המנוהל ע"י רשות האוכלוסין וההגירה. ממולץ לפנות לרשות להמשך בדיקה. ...
המשך תשובה