יש לי עובד שהיה בתאונת עבודה במשך 11 חודשים כיום הוא הגיש לי מכתב התפטרות בטענה שאינו יכול לחזור לעבודה, הוא מבקש ממני מכתב שאני מאשרת את התפטרותו, מהם הדגשים שאני צריך לשים לב אליהם במכתב, מאחר ואני מבנה שזה הופך להיות מסמך משפטי . תודה
אם עובד מתפטר הוא זה שצריך לתת לך מכתב .
אין לי מספקי פרטים לענות כמה שנים עבד , כמה ימי מחלה יש לזכותו ועוד נתונים שאין לפניי,ממליצה על מנת שלא תהייה בעיה בעתיד לפנות להמשך ייעוץ עם כל המסמכים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
לוסקי יסעור מור עורכת דין ומגשרת
053-6260654
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
קצת לא ברור משאלתך האם נערך לעובדת שימוע כדין במהלכו היא סיפרה על הריונה. ככל ולא נערך לעובדת שימוע או שההודעה על ההריון הייתה לפני מועד הפיטורים הרי שעליך לקבל היתר מהממונה על עבודת נשים לצורך פיטורי...
המשך תשובה