מצבי כזה: הנני מנהל כ"א בחברה המונה למעלה מ-25 בתחום הייטק. עובדת יוצאת לחופשת מחלה למשך שנה, לשם כך ראיינתי עובד להחלפתה, העובד זומן פעמיים לראיון, כל ראיון נמשך שעה. לבינתיים, מצאנו מחליפה . העניין שלא הודענו לו על על וקבלנו ממנו מכתב התראה שהוא מבקש 1000 ש"ח פיצוי אחרת ייתלונן במשרד הכלכלה וייתבע בבית הדין לעבודה. אני שיחקתי אותה כאילו לא קיבלתי את המכתב, ושלחתי לו מייל לפני כמה ימים, האם הוא מעוניין עדיין במשרה, הוא ענה שכן ( למרות שאין באמת משרה ,איישנו אותה אבל שכחתי לעדכן אותו). לא חזרתי אליו לאחר מכן ואני לא יודעת מה לעשות איתו. האם העובדה שלא נתנו לו מענה למרות שגייסנו( אגב הוא יודע שיש מחליפה, הוא התקשר לברר והסתומה ענתה לו שהיא המחליפה ,טוב היא לא ידעה מי הוא). האם יש מה לחשוש ? או שבית הדין יישלח אותו קיבינמט ?
השאלה לא ברורה אולם כדאי שתפנה לייעוץ ספציפי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
לוסקי יסעור מור עורכת דין ומגשרת
053-6260654
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יש לבחון את הסכם ההתקשרות ואת התייחסותו לנושא. באופן עקרוני עסק אינו נחשב צרכן לצורך חוק הגנת הצרכן ו/או תקנות הגנת הצרכן ביטול עסקה. ישנם מקרים חריגים בהם בית המשפט הכיר כי עסק הינו צרכן לצורך ביט...
המשך תשובה