שלום, אני עובדת עם השמת עובדים באאוטסורסינג. המגייסת שלחה לי קורות חיים של מועמד בתחילת השנה. ראיינו אותו והתחלנו תהליך קליטה אבל הוא קיבל הצעה אחרת והבריז לנו. ביוני הוא שוב צץ, ואחרי שיחה בין המנהל למגייסת השתכנענו לקבל אותו לעבודה. הוא היה עובד לא טוב, ואחרי 3 חודשים (שמוגדרים בחוזה מולו כחודשי ניסיון) שחררנו אותו. הודענו לו בכתב והודענו למגייסת במייל כך שיחסי עובד-מעביד הסתיימו בדיוק ביום בו הסתיימו 3 חודשי הניסיון. בהמשך נעזרנו בו כקבלן לפתרון עד שגייסנו מחדש (כחודש). בחוזה מולה מוגדר "במידה שבמהלך 3 החודשים הראשונים לאחר תחילת העסקה תופסק עבודתו בארגון לא תהיה זכאית חברת ההשמה לתשלום בגין השמה זו". השבוע התקבל *במייל* מכתב מעו"ד התובע את דמי ההשמה + דמי גביה כולשהם. שאלתי כזו: 1. האם יש למגייסת עילה לתביעה? 2. כלל לא קיבלנו את מכתב האזהרה בדואר רשום, האם מבטל מחוייבותינו? 3. לא נשלחה אלינו כלל חשבונית בגין דמי ההשמה. למשיב/ה תודה מראש
מצטערת על פי הנתונים שאת מוסרת לא ניתן לענות לשאלתך , כדאי שתפני לייעוץ של עו"ד עם כל החומר שיש ברשותך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
לוסקי יסעור מור עורכת דין ומגשרת
053-6260654
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בכל מקרה של סיום העסקה, גם במקרה בו דובר על חוזה לתקופה קצובה, לפני סיום העסקה- פיטורים, יש לערוך לעובד/ת שימוע כדין. לאחר השימוע, במידה והוחלט על סיום העסקה יש לתת לעובד/ת הודעה מוקדמת לפיטורים- ...
המשך תשובה