שלום רב העסקתי עוזרת בית במשך כ- 10 שנים. רב הזמן עבדה כראוי ולא היו לנו טענות. בשנתיים האחרונות החלה "לזייף" כלומר הגיעה בשעות שלא סוכם עליהם עבדה שעות ללא ביקורת והשיא היה מספר פעמים שלא הגיעה למרות הבטחתה להגיע. לפני כשנתיים חלתה אישתי במחלה ממארת ואף קיבלה טיפולים בבית חולים, ולמרות שידעה היטב על מצבה החמירו עוד יותר העדרויותיה. אחרי ששלוש פעמים רצופות שלא הגיעה לעבודה למרות הבטחתה, הסברתי לה שלמעשה לאחר שלא הגיעה לעבודה כמה פעמים ברצף - אני מבין שהיא כדין מתפטרת, ואין צורך לבוא יותר. העוזרת דורשת ממני פיצויי פיטורין, ואני חושב שלא מגיעים לה פיצויים. אודה לכם אם תביעו דעתכם מי צודק. תודה
אם הנך מפטר אותה עליך לשלם לה פיצויי פיטורים. אם לא תפטר אותה היא תמשיך לבוא לעבודה והרי אינך רוצה זאת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
לוסקי יסעור מור עורכת דין ומגשרת
053-6260654
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
יש לבחון את הסכם ההתקשרות ואת התייחסותו לנושא. באופן עקרוני עסק אינו נחשב צרכן לצורך חוק הגנת הצרכן ו/או תקנות הגנת הצרכן ביטול עסקה. ישנם מקרים חריגים בהם בית המשפט הכיר כי עסק הינו צרכן לצורך ביט...
המשך תשובה