לעו"ד שלום רב, אני אמא חד הורית לילדה נכה 100% מרותקת לכיסא גלגלים, אני מתגוררת בבניין משותף בקומה 5 ותלויה בתפקוד המעלית. לנציג הבית יש בקופה ₪18.550 ויש בעיה תקלה במנועה והסכום לתיקון ₪31.000 והערב הנציג סגר המעלית בשל חוסר כסף בקופה לתיקון המעלית *ציינתי שיש לו לתשלום ראשון + ולהתחייבות בצ'קים להמשך. *או שהתחייב בזכרון דברים- ויתחיל. הנציג מצידו ציין שלא מתקן עד שכל הכסף בקופה לדעתי זו התנהלות פושעת ופוגענית. לעו"ד. מה עמדתך - דעתך ? לעו"ד. זה חוקי לדחות התיקון ? תודה רבה חג שמח
שאלה אחרת אנא תתקשרי טלפונית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד עודד פרץ
053-9429004
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
צריך לשלם מאחר ועסקינן לכאורה ביצירת משהו חדש יש מאין או בשידרוג ולא בשמירת המצב הקיים. בכל שאלה אחרת ניתן גם טלפונית ...
המשך תשובה