אורנה שלום, אני עובדת בחברת שירות לקוחות טלפוני מזה תשעה חודשים. בראשית העסקתי הוגדרתי לפי החוזה כנציגת מכירות. לאחר 4 חודשים קודמתי לתפקיד נציגת B.O, כשההגדרה הלא פורמאלית (לא מצויין מפורשות בחוזה מהי מהות התפקיד) היא תמיכה מקצועית בנציגי השירות וניהול שיחות מנהל (ללא שיחות נציג). שלושה חודשים לאחר מכן, קודמתי זמנית לתפקיד של מדריכת קורסים (ללא שינוי חוזה ו\או שינוי משכורת, מאחר והיה מדובר על קידום זמני של חודשיים, שבסיומו הייתי עתידה לחזור לתפקידי הקודם בתור תומכת מקצועית). בעת חזרתי לתפקידי הקודם, מהות התפקיד שונתה וכעת נאלצתי להיות במענה נציג 3 ימים בשבוע. הודעתי למנהלת המוקד שאני מסרבת להיכנס למענה מאחר ואני רואה בכך הפחתת סמכות והרעת תנאים, והיא טענה כי אופי התפקיד משתנה מעת לעת ועלי לבצע את הוראותיה. לאחר שהכריחה אותי להיכנס למענה בעת פיק שיחות נכנסות, סירבתי ויום למחרת היא ערכה לי שיחת שימוע ופיטרה אותי. האם יש עילה לתביעה בגין הרעת תנאים או הפרת חוזה עבודה? תודה מראש על הייעוץ.
לשם מתן תשובה טובה יותר חייב אני לראות את החוזה שחתומה את עליו.מה כתוב בו ורק אח"כ אוכל לתת תשובה
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר