שלום רב, בפגישה הראשונה ביני לבין הלקוח הצהרתי שאספק שירות עבור מחיר מסוים. מחיר זה התאים לדרך עבודה מסוימת שבה אני מספק את השירות. בפגישת ההיכרות הוא שכר אותי לעבודה. סיפקתי לו דוגמא ראשונה של העבודה והוא עודד אותי להמשיך אותי. לאורך העבודה התבהר לי כי אאלץ להעלות את המחיר מאחר והשירות אותו הצעתי לא היה השירות אותו הלקוח קיבל את הרושם שהוא יקבל. כסף לא החליף ידיים והצעת מחיר כתובה לא נעשתה. לאחר שבוע של עבודה הלקוח פיטר אותי. הגשתי לו את העלות של זמן העבודה שעבדתי, והוא הציע לשלם לי 40% מהשכר אותו ביקשתי. לאורך השבוע האחרון התבהר לי כי אין מקום למשא ומתן והוא אינו מתכוון לעלות מהצעתו ללא אילוץ של בית משפט. אני לא הבהרתי ללקוח כהלכה את מגבלות השירות שלי ביחס למחיר שציינתי בפניו. אני הבהרתי ללקוח בשיחת הטלפון בינינו שבפגישה הבאה אני אביא חוזה מסודר, תמחור בהתאם לצורת העבודה הנוכחית ולוח זמנים לתשלומים. בשיחה הבאה בנינו הוא פיטר אותי, יומיים לפני הפגישה. האם יש לי בסיס משפטי לנצח בתביעה בבית דין לתביעות קטנות?
יש לזכור שהכלל הוא שמי שמבקש להוציא מחברו עליו הראיה . כך שאם יש מחלוקת בדבר התשלום המגיע לך עליך הראיה.
ממה שאני מבין אין מחלוקת שאתה ביצעת את העבודה אלא שהמחלוקת לגבי גובה התשלום המגיע לך וזה אתה צריך להוכיח
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר