עבדתי כמנהלת פרויקט ובזמן העבודה אירעה לי תאונה במקום העבודה ב29.4.13 מאז התאונה לא יכולתי לשוב בשל כאבי גב וצוואר (יש לציין כי היות ואני הרה לא ניתן היה לבצע צילומים) בתקופה בה שהיתי בביתי קיבלתי מכתב על סיום החוזה ב14.5.13 , המעסיק לא התייחס כלל לעובדת התאונה. לאחר סיום העבודה כשביקשתי מביטוח לאומי לקבל דמי פגיעה הם הודיעו לי שהפקידו למעביד ושהמעביד אמור להעביר, בשיחות עם המעביד ב14.7.14 נאמר לי כי יצטרכו להאריך לי את החוזה היות והתאונה קרתה בעבודה וסו ההורטה שקיבלו מביטוח לאומי ועל כן כל חופשת מחלה בגין התאונה אעביר אליהם, המעביד עדיין מתמהמה בהעברת הכספים והודיעו לי במייל כי החוזה הסתיים ב14.5.13 ואין מה ליצור עמם קשר אלא מול הביטוח הלאומי. יש לציין כי החוזה של אלו שעבדו תחתיי הוארך בכל מקרה , האם עליי לתבוע בגין זה ומהן זכויותיי לאור ההתחמקות ושינוי ההחלטות? מה לעניין הפרשות המעביד בנושא פנסיה וביטוח, הרי כדי לשלם את הכסף של דמי הפגיעה הם יצטרכו להוציא לי תלוש? אני אובדת עצות וזה מרגיש לי פגיעה בזכויות נפגע העבודה ואשמח לקבל ייעוץ ואף לפתח התקשרות של לקוח- עו"ד ולהתחיל בהליך משפטי. תודה.
שאלתך מחייבת בירור מעמיק ומן הראוי לקבל ייעוץ פרונטלי
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר