היי אני עובדת במוקד שרות טלפוני כבר חצי שנה,אני עובדת כל יום במשך תשע שעות.חשוב לציין שהזמן ההפסקה שלי הוא חצי שעה ביום והוא מחושב. למשל אם אני הולכת לשירותים או הולכת לשתות אז מורידים לי מזמן ההפסקה שלי מה שקורה שאני מדברת המון ביום שזה מזיק לי ונהיה לי מתוצאה מכך כאבים בגרון ואפילו לפעמים דימום קל. אני מעוניינת לבדוק האם יש לי עילה לתביעה ואם כן מה עלי לעשות ?
ראשית פני לרופא א.א.ג על מנת שיאבחן את מצבך הרפואי ויקשר את תנאי עבודתך למצב הבריאותי לאחר מכן יש לפנות לרופא תעסוקתי.
לאחר ביצוע הבדיקות יש לבחון את סיכויי התביעה לביטוח לאומי.
בברכה,
אורית פז, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אורן מעוז, משרד עורכי דין
053-7359661
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
ככל שניתן להוכיח שמקור הבעיה בתוכנה ניתן להגיש תביעה למוסד לביטוח לאומי. אשר למעסיק- יש צורך בפרטים נוספים על מנת ליתן תשובה מושכלת....
המשך תשובה