שלום רב, קנינו דירה חדשה מקבלן אותה קבלנו לפני כ- 4 חודשים . טרם קבלת המפתח חתמנו על טופס ליקויים שונים הנמצאו בדירה . הליקויים הינם לקויים פשוטים כגון אריחים שבורים , שריטות בחלונות , חוסר בציוד כגון ברזים . האם החוק מחייב את הקבלן לתקן ליקויים אילו תוך פרק זמן מסוים מרגע החתימה על הפרוטוקול או בכלל מרגע דווח על התקלה ?
מדוע אין תגובות לרבות מהשאלות?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רויטל שלום רב,
עסקינן בליקוי שנת בדק אותם הקבלן מחויב לתקן בתום השנה הראשונה (שנה מקבלת המפתחות).
מנגד, יש לשלוח לקבלן מכתב בדואר רשום אודות הליקוים (לא בפקס, מייל, טלפון).
בברכה,
אברהם שלו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אנחנו מניחים שהחשש הזה התגבר לנוכח מקרי הקריסות הרבים שאנחנו רואים באמצעי התקשורת. כל מקרה צריך להיבחן לגופו, במיוחד במקום שבו מדובר בדירות ישנות ולא חדשות מקבלן. בירור אחריות בהשכרת דירה לשוכר בבניין...
המשך תשובה