שלום רב, בשעה טובה נכנסנו לביתינו החדש ב 22/8. הבעיה שהנגר שהיה אמור לספק לנו מטבח, ארונות מקלחת וארונות בגדים סיפק רק חלק מהסחורה ובכל פעם שאנחנו מצליחים ליצור איתו קשר הוא דוחה את אספקת הסחורה לזמן בלתי מוגבל( "אולי ביום ראשון") וזאת לאחר שהוא התחייב לספק לנו את כל הסחורה עד תאריך 21/8. הוא קיבל את מלוא התשלום המגיע לו אך אינו עומד ביעדיו. האם אני יכולה לתבוע אותו בתביעות קטנות או שיש לכם המלצות כלשהן כיצד להביא את הבעיה לפיתרון מהיר ככל האפשר. בנוסף, לאחר בדיקת איזוטסט נמצא שהממד לא תקין ויש לתקנו, מה גם שהחלון של הממד עקום ולא ניתן להרכיב עליו חלונות. בנוגע לחלון המדד הקבלן יודע ומכיר את הבעיה כבר יותר מחצי שנה אך כל הזמן אומר שהנושא בטיפול ולגבי תקינות הממד הוא לא נותן מענה ישיר כיצד הוא מתכוון לפתור את הבעיה. נכון להיום שילמנו לו את כל המגיע לו לפי שלבי העבודה (ככתוב בחוזה) למעט עבודות שליכטא צבעונית שסופק לנו. אנחנו לא מעוניינים לשלם לו את הסכום הנ"ל משום אך ששילמנו לו את אותו הסכום בגין עבודות החשמלאי שהוא הביא שטרם סיים את עבודתו. האם יש לנו עילה להחזיק את הכסף עד שהבעיות יפתרו, בעיקר בעיית הממד שאם היא לא תיפתר לא נקבל טופס 4? אשמח לתגובה מהירה, תודה רבה אריאלה
אריאלה שלום רב,
ממליץ לשלוח מכתב התראה לנגר ולהעמידו על חומרת הענין וליתן לו הזדמנות אחרונה לספק את יתרת הארונות בטרם פניה לערכאות משפטיות. כנ"ל לגבי הקבלן.
בברכה,
אברהם שלו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הכל בהתאם למוסכם וחתום בין הצדדים בחוזה לביצוע עבודות. יש לבחון את סעיפי החוזה לצורך מתן מענה על השאלה כאמור. בכדי לתת תשובה מלאה, מדויקת הנכונה עבורך ממליצים לפנות למשרדנו בכדי לקבל ייעוץ ראשוני....
המשך תשובה