עו"ד שלו שלום רב. רציתי להתייעץ עמך בנוגע לשכנתי, הגרה בכניסה הסמוכה, אשר גרה בדירה של עמידר. הדירה כבר לא חדשה וקיימת בעיה של נזילות רבות מהצנרת, הנובעות מבלאי. שכנתי פנתה לעמידר בנושא והם "סחבו" אותה עם העניין בתואנות שונות. תחילה ביקשו ממנה לארוז את כל חפצי המטבח ואמרו שיגיעו לתקן, לאחר שלא הגיעו, אמרו שאין להם תקציב וכעת הם טוענים כי לא יגיעו. בבירור העניין עם המשרד - נטען כי הכסף כבר הועבר לקבלן לביצוע התיקון, והקבלן טוען לעומת זאת, כי הוא לא קיבל כל כסף. מה ניתן לעשות במצב כזה? שכנתי לא יכולה להתקלח, משום שהיא סגרה את ברז המים הראשי כדי שהנזילה לא תימשך, כדי להשתמש במים - עליה לרדת 5 קומות למטה לפתוח את הברז הראשי, ואז השכנה בקומה התחתונה מתלוננת על רטיבות בדירתה מהנזילות. הדבר הגיע לידי כך, ששכנתי לא התקלחה שבועיים. היא ביקשה משכנה אחרת להתקלח אצלה. ברור שלא ניתן לחיות בצורה שכזו, ואין מי שיסייע ויעזור. מה ניתן לעשות בעניין כזה? בתודה מראש, אפרת.
אפרת שלום רב,
ניתן לשלוח מכתב התראה לחב' עמידר.
בברכה,
אברהם שלו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
משרדינו מתמחה בתחום ליקויי הבנייה ובפרט בבתים משותפים. לצורך קבלת הצעת מחיר לעניין שכר טרחה בגין ניהול הליך התביעה יש לפנות בטלפון. הצעת מחיר תינתן לאחר בחינת כלל הפרטים הרלוונטיים בתביעות מהסוג הנ"ל....
המשך תשובה