היי, קניתי דירה חדשה מקבלן, עבר שנה וחודש מיום הקניה. במשך שנה כולל מכתבים פונה לקבלן שיש רטיבות בחדר שינה מהמרפסת שמעליי ( יש פנטאוז מעליי). עד היום הקבלן לא טיפל למרות כל הפניות, האם עליי לתבוע את הקבלן או את הדייר מעליי או גם וגם. הדייר מעליי אומר שיש אחריות קבלן ותפנה לקבלן תשבור את הראש מולו, את מי עליי לתבוע ? יום נעים
יניב שלום,
במצבים שקבלן לא נותן מענה / מתנער מאחריות / לא מתייחס לפניות / לא מטפל בליקויים (טיפול אמיתי ומעמיק) ועוד, ובמיוחד כאשר אתם עדיין בתוך תקופת הבדק, יש לך את האופציה לפנות לערכאות משפטיות על מנת לקבל פיצוי בגין הליקויים בנוספת עוגמת נפגש, הוצאות משפט ועוד.
בשלב זה אין לי תשובה מדויקת האם כן לערב את הדייר שמעליך (כי לא מסרת פרטים נוספים חשובים), אך הוא אכן צודק שמדובר בליקויים שבאחריות הקבלן, כך שסביר שיש לתבוע או לפתוח בהליך רשמי דרך משרד עורכי דין רק כנגדו.
משרדנו מתמחה בדיוק בעניינים אלה (ליקויי בנייה). בכדי לתת לך מענה מקצועי יותר אודות דרכי הטיפול בעניין, מוזמן לפנות למשרדנו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רוני אלפסי
053-7101174
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
חוק המכר הוא קוגנטי ולכן לא ניתן להתנות על סעיפיו. לגבי עניינכם, אשמח לקבל את החומר ולתת לכם תשובה יותר ספציפית. צרו קשר אסף...
המשך תשובה